Hei, Olisin tulossa lauantaina softaamaan ensikertaa. lainasin aseen mikäli se on mahdollista.

Kuten Late tuossa kirjoitti edellisessä viestissä, ei ole enää vuokrattavia aseita jäljellä.

eli minäkään en pääse , koska aseet loopuivat

haluasin niin kovaa tulla kokeilemaan airsoftia yhden kaverini kanssa (softerman) eikö löytyisi vielä 2 asetta ja maskit

Katsotaan mitä voimme tehdä, tulemme jatkossa priorisoimaan lainakamppeet siten että ensikertalaiset ovat etusijalla.

voitko ilmoittaa tänne jos pystyisitte lainaamaan 2 maskia ja kaksi asetta niin tiedämme pääsemmekö tulemaan!

Jooh, kyllä mun loputtomasta arsenaalista saan yhteensä 4 asetta mutta mulla on vain 2 maskia, ja kahdet lasit. Ensikertalaiset saavat maskit, kolmas saa ritilät ja alakasvosuojan, neljäs saa joko suojalasit tai sitten joku saa lainattua maskia paikanpäällä.

Kylläpäs nyt softaamisesta on tullut suosittua kun on joka peliin tavarat varattuina :)

se on sitten 10€ tasaraha jokaiselta, mä en tuo vaihtorahaa.

kiitos olen tulossa kaverini kanssa.

täytän 13 tänävuonna niin pitääkö olla joku allekirjoitus vanhenmilta että pääsee mukaan airsoftamaan

Ei montuille ole lupalappua vaadittu, Lintuvuoren pelialueella mokoma on ollu käytössä rankemman maaston takia sekä alueen meille lainaavan osapuolen toiveesta. 13 vuoden ikäraja tulee VAA:n asioissa esille vain yhdistykseen liittymisessä, eli yhdistyksen jäsenen on oltava vähintään 13 vuotta vanha.

Huomaa! Sinulla ei ole oikeuksia kommentoida tätä ketjua, Kirjaudu vastataksesi.

Vaasa Airsoft Association on airsoft -pelaajille suunnattu yhdistys, jonka tarkoituksena on parantaa ja tukea airsoft -harrastusta Vaasan alueella.

Yhdistys aloitti toimintansa 2010 ja seitsemän perustajajäsenen voimin lähdettiin miettimään miten alueen airsoft harrastusta voitaisiin parantaa. Yhdistys solmi myös yhteistyösopimuksia Suomessa toimivien airsoft ja siihen liittyvien liikkeiden kanssa, jotta yhdistyksen jäsenet voisivat ostaa tuotteita kyseisistä liikkeistä alennetuun hintaan.

Vaasa Airsoft Association Ry, tai tuttavallisemmin VAA, on pelaajille suunnattu järjestö, johon kaikki ovat tervetulleita. Jos haluat olla mukana toiminnassa, liity mukaan!

Terveisin, Vaasa Airsoftin hallitus